lördag 10 maj 2008

Parasollväder och nåt att hänga upp på...

I dag blir det nog läge att ta med
dessa ut om man vill skugga sig lite.


Två olika indiska krokar att hänga
bikinin eller nåt annat på...


Här är några som hänger och dinglar
i stället. Den virkade kaninen satt på
en present från NOA NOA till Em.
De gör fina paket där.
Lyckades få sonen att ta sitt penicillin med
hjälp av iste! Vilken lättnad ända till i går när
doktorn helt plötsligt ville att han skulle ha en
annan sort.Då började cirkusen om igen.
Få se hur lång tid det tar att vänja honom denna
gång.Tack för alla stöttande kommentarer, jag ser
det är ett vanligt problem. Grejjen är ju bara att
min kille är snart nio år vilket man inte riktigt kan
tro när det kommer till att ta medicin.
Trevlig pingst allihopa!

10 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Men vilka ljuvliga parasoll - su kommer att bli så fin så med dom i trädgården!
Indiska har verkligen underbara krokar.

Ha en härlig pingst!

Kram Maud

Marres Hörna sa...

Nämen vilken gullig kanin!!! :-)

Vackra bilder idag!

Kram!

trollmor sa...

Vilken gullig kanin.
hoppas de löser sig med penicellinet, är det flytande? Mina barn klarade inte flytande när de blev lite större för mängden blev ju så stor, fick då piller o då kan man ju dela dem om det är tablett.Då går det mycke lättare att få ned det med olika goda mutor.
Nu ska vi ut i slottsskogen här i Göteborg, vädret är underbart o det är så skönt.
kramis ewa

Elisa Day sa...

Vilka vackra krokar! Skulle gärna ha såna! Jag är på en helgkurs i yoga, har redan ont överallt fattar inte hur jag ska kunna träna imorgon? :) Golvet syns på inlägget Trollvinter som jag skrivit i januari. Ha en trevligt helg! Kramar

Broarne sa...

Härliga saker de har på Indiska. Man kan inte gå in där utan att köpa något.

Dicksonska våningen sa...

Vilka fina parasoll - var kommer de ifrån? Behöver något att skugga mina blommor på balkongen med!
Lycka till med medicineringen. Det är ju aldrig kul med medicin...men det behövs ju ibland...
Kramar Annika

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilka härliga färger du bjuder på : Parasollen är jättefina och kaningen urgullig!

Trist att det är jobbigt med medicineringen av sonen! Alla människor har ju saker de inte gillar och din son vill uppenbarligen inte ta medicin. Själv har jag försökt hjälpa till att lirka ur kusinbarnet en sticka. Han var livrädd och gav oss inte en chans...

Hoppas han kryar på sig nu!

Kram Annica

Minikex-living sa...

Gillar dina parasoller!!
Vill ha!
kramar Malin

Glitter & Marsipan sa...

Vilka parasoll,så läckra.
Vad typiskt att ni fick byta medicin,men det klart,det behövdes väl.Men vilket bestyr det kan vara att få i barnen medicin.
Det låter som du klara det galant.
Ha det gott
kram Anette

Bara Gry sa...

Det finns ju så många härliga parasoller att välja på. Själv har jag en vanlig marknadsparasoll, men en sånn som du visar skulle verkligen lysa upp lite i allt det svenska, trista :-)

Hoppas sonen blir bättre nu med den nya medicinen.

Kram Gry