måndag 28 april 2008

Vita krusiduller...





Ny vecka, hoppas ni haft en bra helg!
Den här veckan blir lite stressig, jag undrar
varför det blir så mycket mer att hinna med
när det blir lite mer ledigt egentligen. Borde
det inte vara tvärtom? Önskar mej en helt
vanlig vecka när alla är friska och med normalt
mycket att göra igen. En sån där vanlig inget
speciellt somhänder vecka.skulle va rätt skönt
faktiskt.Fast vad är det? Nåja man får väl göra
det bästa av den som ligger framför en .
Önskar er alla bästa veckan!
XOX

11 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Ja jag har då längtat efter den här l å n g a ledigheten. Men jag förstår vad du menar.
Vackra krusiduller du visar!

Kram Maud

Änglahem sa...

God Morgon Katta,

Vilka härliga bilder!!! Fotokurs!! tack!! för mig...ja!!! Är ju nollställd på det där med kameran*fniss*

Klart att det går bra att maila mig!! har bara inte haft tid att svara än då helgen blev lite stressig. Var ju på bloggträff igår och den var sååå lyckad!!

Ha en go måndag! försök nu att inte stressa för mycket!!

Kramar/Ulrika

Rosa Hemmet sa...

Vad härliga krusiduller du har hemma, mycket fina saker verkar du äga! :) Ja det e klart att sambon måste va snugg så han matchar din inredning, det gör iaf min Gnu :p
Trevlig måndag! kram

Mamma C sa...

Sådana veckor finns inte. Så fina bilder du har tagit. Brödet blev kanongott. Jag gjorde apelsinmarmelad för ett tag sedan. Det blev så mycket då. Täkte lika bra att använda det innan den blir förstörd. Jah hade i 1dl i degen. Det du sa om fikonmarmelad har jag smakat en gång. Det var jättegott.
Ha en bra vecka.
Kram Mamma C

Mamma Millan sa...

Go förmidda..har du 11 kaffet på!!

ja såå sant så sant..alltids mer att göra när ledigheter vänas!!!!
här är ju ständigt späckat schema ju..phuuuuu!!Passar på att slappa i soffan nu...färgen är slut, får nvänta lunchen;)

Så vackra krusidullsingar du visar, jättesöta kors!!
önskar dig med en härlig vecka..o hoppas att du inte stressar ihjäl dig!! jag får väl ta e nytt ryck efter min plånbok so gmt sig såååå väl...verkar inte vilja bli hittat ju!igår tömde maken soptunnan o leta igenomm veckans alla soppor...vad granarna tänkte vill jag inte ens tänka på;)
kremelikram!!!!!!!

Inredningsgalen sa...

Snygga kors, gillar den längs ner på sista bilden, gör sig bra till spegeln!

Glitter & Marsipan sa...

Vita krusiduller..vad fina.Bara namnet...och bilderna.Träkorset,var har du fått tag på det.
Ja,det är inte roligt med stressiga veckor.
Ha en skön dag.
Anette

trollmor sa...

Härliga krusiduller.Allrtid önskar man en perfekt vecka. Tror jag inte har upplevt många sådana.
Det händer alltid något som gör att det omkullkastar ens goda planer men det är väl det som är livet.
Kram ewa

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Härliga krussiduller:)

Själv läääängtar jag efter ledighet trots att jag är uppbokad över mina öron...

Men mest längtar jag efter friska barn...

Kram Annica

Vita ljuva tankar sa...

Jag jobbar bara imorgon också, sedan är det ledighet!!! Har en del inbokat att göra så jag hoppas inget tänker sätta käppar i mina kugghjul ;-)

Fina kors!

Kram & kram

Klogg sa...

Tack för din fina kommentar!
Det är helt ok att länka till mig :P

Din blogg är jättetrevlig och kul att läsa, du har väldigt fina saker hemma! :)

/Mia