tisdag 22 april 2008

Tisdag: Prickig...





Dagens tema prickigt!
Trodde inte att jag skulle hitta nåt prickigt här hemma.
Men när jag öppnade ögonen och letade runt dök det
upp både ett och annat så nog fanns det prickar alltid.
Här kommer ett urval
överst: snäckskalslampan
nr2:prickig kopp och diskhanduk
nr3:koppen igen
nr4:strut med lavendelblommor i
nr5: små keramikkannor
Jag hittade mer prickigt med men även om jag gillar att
lägga in mycket bilder så får det väl räcka nån stans.
Nu önskar jag er en trevlig dag.

22 kommentarer:

Snusans Inredningsblogg sa...

Oj vad mycket prickigt det fanns hemma hos dig. Jag fnular och fnular på vad som kan finnas här hemma. Ska ge mig ut på jakt så fort jag druckit upp mitt morgonkaffe och blivit människa. :)
Kram!

Glitter & Marsipan sa...

Men å,prickigt är ju så snyggt.
Gillar din snäckskalslampa,och keramiksakerna är jättefina.
Det finns mycket prickigt i affärerna nu,fräscht till våren.
Ha det gott
/Anette

Linda P sa...

Jamen visst, du har ju rätt ang ranunklerna. (Fast de tänkte jag ha som "blommigt" ;)) Så mkt fint prickigt du har! Det blir ju mr än man först tror , håller med dig där :)

Guldkorn i min vardag! sa...

Gillar dina prickiga muggar!
Kram Ulla-Bella

Mamma C sa...

Så mycket prickar du hittat. Keramikkannorna tycker jag var jättesöta.
Kram Mamma C

Rosa Hemmet sa...

Periodare? :) Jag gör det varje dag.. Det liksom krävs för att kunna leva tycker jag! ;) Hääärliga prickar här må jag säga, vilken underbar lampa... Det skiftar så vackert i snäckskalen! Ha en bra dag:)

Mamma Millan sa...

Hihi..här var det prickigt!!!!

ja..har med lagt in min lampa;)

Man blir ju smått galen ju.tänker på mönster öööverallt nu..ser vääldigt mö prickar!!!

Ha det så fint i vår solen!!
Kramar från en kul "prick"
♥ Millan♥

www.gottablandat.wordpress.com sa...

åååh vilka fina prickig bilder, gillar speciellt den översta bilden!!

Mamma med mera sa...

Så mycket fina prickar! Lampan ser väldigt snygg ut! Ha det så bra!

Zoey sa...

Du hade betydligt mycket fler prickiga saker än mig ser jag - jag fick gräva i garderoben för att hitta prickar... :D

Änglahem sa...

Hej du prickiga Katta,

Prickigt hade du ja! Skulle jag nog inte hitta.......jooo *kom precis på* hrmm, koppar har jag med som är prickiga. Dina är ju så snygga tycker jag!
Fast jag har ju inte hakat på den där 5-dagars triologin. Men det är väldigt roligt att se era andras!!

Ha en go dag i solen, fast det blåser lite snålt här på västkusten idag!
Kramar/Ulrika

Making it lovely (SP) sa...

Och fina prickiga saker fann du också, hihi!

Ha en bra dag.
Kram från Singapore

PiM sa...

åh, vikka fina bilder // Ha en bra dag PiM

Tjohalia sa...

Så många härlig prickar! Kram Sandra

matte sa...

först såg jag inte en prick.. och nu ser jag prickar överallt... undrar om det är nyttigt det här :)
vad fina prickar du hittat!

Radhusdrömmar sa...

Har du också temavecka?
Ser prickigt idag lite här och där....

Mycket fint du har.

Kram Johanna

trollmor sa...

Oj vad mycke prickit du hade. Jag gillar prickigt.
När man börjar titta efter en speciell sak brukar man se det överallt.
Kram ewa

Ellas Inspiration sa...

Fint prickigt bidrag! Ha en fortsatt mysig dag! Vi ses bland blommor imorgon! Kram Karin

Gårdsromantik sa...

Klart godkänt!
Fina prickar.

Kram Maud

maria sa...

Fina bilder !

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilka härliga prickar!

Själv hittade jag inte så mycket mer än flugprickar på mina fönsterrutor ;)

Kram Annica

Designtjejen sa...

Vad fint!