fredag 21 mars 2008

The witch is back...

Liten kyckling jag lånat från nätet.





Så var man tillbaka då, hamnade mitt i en
snöstorm på väg hem från Blåkulla så jag blev
lite vilse,men roligt var det där.Kvasten och
jag är nog lite tilltufsade nu men vad gör det
om hundra år.
Har mumsat lite påskgodis redan idag och väntar
på att bli serverad middag nu. Min favorit Lax.
Det gick och blev riktig busvinter här, hade inte riktigt
lust med det nu men vad har man att säga till om.
Hoppas ni andra återvänt helskinnade från vår färd
och att ni har en lugn skön påsk med era nära och kära.
I morgon får alla som varit snälla påsk ägg det vet ni väl?
Undrar om jag får nåt??? Ett sånt där gott färgglatt
från Årekonfekt? Ja det undrar jag.
Ha en riktigt skön fredagkväll alla sköningar!

15 kommentarer:

mittiminvillervalla sa...

Hihihi! Så har också varit ute på flygtur! Jag flyger omkring än jag! Måste ju göra ett strongt försök att besöka er alla! Jag har ju missat så mycket!

Vilka underbara bilder du visar! Älskar dina vackra tulpaner! Så läckra dom är!

Bäst att flyga vidare! Ooooooooo... den går som ett spjut min piasavakvast!

Stora påskkramen!

Monika

Vita tankar sa...

Visst var det kul och livat på Blåkulla ;-)!
Lax har jag också blivit bjuden på idag, och chokladtårta och en herrans massa chokladägg, burp!!

Ha en fortsatt härlig påsk!

Kram

Bara Gry sa...

Tjoho....klarade mig precis från att braka in i ett träd, igen..

Jag tänkte på det med kommentarer. Är det inte lika bra att låta alla få kommentera? Då har du i alla fall koll på om nån knasboll försöker va elak?

Känner också igen det med bekantas reaktioner. Jag hade inte öppen blogg så länge, men visst kunde jag reagera på kommentarer och så. Sen är det ingen respons i släkten eller bland endel vänner när jag säger att jag bloggar. Man ses på som lite udda och knepig då. Men de vet ju inte vilket nätverk blogglandia är! Och så mycket goa människor som finns här ute!

Svårt att råda någon om blogg, men jag är jätteglad att jag stängde min för andra än inbjudna läsare. Nya personer välkomnar jag och får förfrågan via andras bloggar ibland. Då jag endast (för utom några undantag- kompisar) tillåter andra bloggare, så kan jag gå in och få ett visst hum om vad det är för person...

Ha en fortsatt fin kväll! Kram Gry

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Lax lät gott...Påskmat...neee här blev det köttfärslimpa istället *ler*
Men vi har nog snart tryckt i oss hela det stora påskägget *fniss*

Kram Annica

lottens vita och gröna sa...

ahhhhhh det blåste friskt i hårmanen... oioi!

dina tulpaner blir jag knäsvag av, såååååå fina! ha det fortsatt gott, ät mye gott! kram lotten

trollmor sa...

Vilka sötingar du hittat.
Jadu det var länge sedan man fick ett påskägg.
Men som tur är värper kökshönan varje påsk det mest härliga godis.
Kramis ewa

Kathys Home sa...

Vete tusan vad jag varit på för färd, men ont i nacken har jag...?!
Ja idag blir det påskmiddag hos föräldrarna, då blir det lamm för det tycker min pappa är så roligt att göra..*ler* Men jag har varit sugen på lax hur länge som helst nu...så det får jag väl lov att göra immorn...Ha en skön påsk å ta det lugnt med kvasten :-))//kat

Mamma Millan sa...

Hej gummsan....jap det blidde allt en trevlig kväll på blå kulla!!!! Nu är kvasten inställd o väntar på nästa års äventyr...då får vi allt ta en flygtur tillsammans ju!!!!

Hopps du får en underbar påsk!!!
Älskar med lax!!!
I kväll ska vi fira tillsammans med 2 familjer,,,ska bli kul..den ena jag berättat om som kaom i kläm...hoppas det blir bra nu i kväll bara..lite ororlig så!!

Ha det gott med all god mat o godis!!!!Storkramen till goa du..o är sååå glad jag träffat dig här på bloggen!!!

__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥____♥_____♥____♥
_♥_______o_______♥
_♥_____=___=_____♥
___♥_____W_____♥
_____♥________♥
_______♥♥♥♥♥♥
~~~*GLAD PÅSK*~~~
Önskar Millan!!!!

Kram♥

Grindelunda sa...

Önskar er alla en GLAD PÅSK. Själv har jag fått feber och är förkyld. Jens o Maja är ute och åker skoter, men jag ska trotsa och gå ut och sätta mig i solen fast jag har feber.

Kramelikram från Gilla

Dorthe sa...

Så otroligt vackra tulpaner!!!

Kramar
Dorthe

Änglahem sa...

Jodå jag kom hem igen men är lite lätt tilltufsad, men det rättar väl till sig*hoppas*. Roligt hade vi iaf!!!

Vilka underbart vackra tulpaner du har!! Gillar verkligen!!!

Ha en fortsatt skön helg!!
Kramar
Ulrika

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Jeg er også hjemme fra flyturen nå, og takk og pris for det! Her er det nemlig ganske kaldt i dag, selv om det er strålende solskinn.
Men vi ses vel på Bloksberg neste år også?

Nydelige tulipaner du viser i dag, jeg elsker hvite tulipaner! Ha en super kveld og fortsatt god påske :-)

Klem fra Britt :-)

svartataket sa...

Ja usch vilket busväder vi fått!!
Glad fortsättning på påsken!

Guldkorn i min vardag! sa...

Hejsan!
Ja du har också fått dej en flygtur,samma här var till spanien en sväng fick lite probllem på hemvägen för lite glycol i kvasten tror jag så det frös till lite. Nåja nu är allt ordnat efter lite avfrostning.
Många goa kramar
Ulla-Bella

Glitter & Marsipan sa...

Vilka underbara tulpanbilder.
Ha en fortsatt trevlig påsk.
/Anette