söndag 9 mars 2008

Vårfärger...

Pastelliga flaskor och glas i korg som
jag fått av min far för länge sen...

Samma glaskorg igen och en till med
några ranunklar i,"glasklockan" som jag visat
tidigare är ju ingen sån utan en ljuslykta...

Ett Fabergeägg i vitt och silver jag hittade
på julrean,nu kommer den ju väl till pass.
Om jag ska vara riktigt ärlig så har den här
helgen varit en riktig skithelg.Jag tänker inte gå
in på varför men jag hoppas ni andra haft det
bättre. Själv tycker jag det ska bli skönt med en
helt ny vecka. Nya project, nya tag, ny ork och
ny inspiration förhoppningsvis.
Ha en bra söndag allihopa!

14 kommentarer:

Jema sa...

Fina saker!

Tråkigt att helgen inte varit bra...

STOR kram till dig!

/ Jenny

<3

lottens vita och gröna sa...

halloj, vad trist att helgen varit emot dig, hoppas att det ornar sig och att du snart har det bra! urinspirerande bilder, som vanligt..vilket ägg! måbrakramen till dig lotten

trollmor sa...

Ja livet är upp och ner och man vet aldrig vad som händer på nästa blad.Kände mig missmodig i morse ja redan igår kväll faktiskt.
Nu har jag i alla fall bakat bullar och nu ska jag börja med middag.Tänk jag har också sån där korg med färgade små glas och dom har mina föräldrar haft.
Tycker dom är jättefina.
Kram ewa

Grindelunda sa...

Tråkigt att helgen inte varit något bra. Hoppas att allt ordnar sig.

i morgon åker jag till H-sand på praktik, och jag kommer att åka hem på helgerna. Det känns spännande och pirrigt att praktisera, men kul att träffa nya människor.

Härliga pastelliga flaskor. och glasen är jättefina. Mysigt med minnen från sina föräldrar.

Sköt om Dig...KRAM Gilla

Inredningsgalen sa...

Gíllar glasen i en korg! Perfekt till sommaren att ha ute och dricka saft ur!

Bara Gry sa...

De där dåliga dagarna kommer ibland. Nu vet jag ju inte vad som förstört helgen, men som du säger är det en ny vecka! Tycker ofta det hjälper på bara att få en liten ny start om det varit skit. Helt nytt ark att rita på!

Största kramen till dig!

kraaaam Gry

Vita tankar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Vita tankar sa...

Tråkigt att din helg var trist.
Dina pastelliga glas och flaskor piggar iallafall upp mig!:-)
Gillar korgen med ranunklar i glasen extra mycket.

Kram och hoppas du får en kanonbra vecka!

Bara Gry sa...

Jag red mycket förut, men efter barnen har jag tyvärr varit plågad av foglossning. Får så fruktansvärt ont av att rida, så jag måste hålla mig undan. Skritturer går bra, men det blir ju sällan så lugnt....

Kram Gry

Mamma Millan sa...

Hej där gumsan!!!
Men så trist...nåt som hänt????
Inget kul du har der skit ju....önskar dig ialla fall en bättre vecka än vad helgen bjöds på!!
Nåt du vill prata om, bra på att lyssna,,,bara att maila i så fall.

millan.orrben@hotmail.com

Underbart ägg ju..inandlade nåt liknande guldigt på blommaffären i går!!


Önskar er en härlig söndag!
~~♥ Milliskramar ♥~~

Ne inget kul du haft det trist ju!!!!

Mamma Millan sa...

Glömde säga ju...underbara glas o flaskor!!

kramizzzzzz

Linneagården sa...

Så härliga "pastelliga" saker, verkligen vår i dom!

Hoppas du får en toppenbra vecka, trots helgen...
Kram! /madelene

Guldkorn i min vardag! sa...

Hallo my little rose!
Jisses så söta flaskor, och korgen var för gullig.
Sen dessa ranukler som är så söta.
Fabergeägget är ju passande nu när vi närmar oss påsken.
Ledsen för din skull att det varit en surhelg, så kan det vara ibland alla dagar är minsann inte bara solsken tyvärr. Hoppas det blir bättre vecka den gamla kastar vi in i garderoben o stänger dörren!!
Så var det gjort.
Har förresten länkat dig om det är ok, ska fixa till det imorron det blev inte riktigt rätt.
Kram Ulla-Bella

Mamma C sa...

Det var söta färgklickar du visade :-) Njaaa, vädret har inte varit det bästa för att vara helg. Men annars ska jag inte klaga. Hoppas din vecka blir en ny och bra vecka för dig.
Kram Mamma C