måndag 3 mars 2008

Rufft och rostigt...

På en byrå som av praktiska
skäl hamnat i köket...
Brickan från Spiti med lite smått och gott på.

Glashjärtan i silver, guld&svart.

En liten vårgrupp med björkriskrans
i en oputsad nysilverskål med ett
träkors,lite pärlor och snäckor på
ett rostigt fat.
Och så den rostige gamle grodprinsen.
Här i huvudstaden har till slut snön nu
kommit. Jag tycker inte den hade behövt
göra sig besväret.Till och med barnen sa
dumma snö, de som brukar jubla för minsta
snökorn annars.Ja ja typiskt för årstiden.
Ha en bra måndag och en bra ny vecka alla!

9 kommentarer:

Jema sa...

FINA bilder! Är korset från Panduro ? Jag har suttit och gjort en massa kors med ett sådant som mall nämligen, jag gjorde dem i vit kartong, sedan satte jag lite glitterlim i silver runt kanterna, blev snyggt, faktiskt...

Trist att ni fått snö, det är ju VÅR vi vill ha nu!

Önskar dig en fortsatt skön vecka :)

Kram, Jenny

<3

Mamma Millan sa...

God morgon!! ja här har jag missat lite ser jag!!!

S¨å fint staffli..jättegulligt!!
Och så vackra arrangemang...du är duktig du!!!
Men måste med plockain lite kvistar..otroligt så de blommar..kul!!!

Ja stockholm var kul, roligt men intensivt...det jag skrev om var bara under lördagen!!!Kommer lite till...

Ha en härlig dag!!
♥Kram Millan♥

En inredoholic sa...

Vilka fina bilder du visar.. Gud så trist med snö! HÄr skiner solen idag och det är varmt ; ) kjolen åker fram, ja självklart med strumpbyxor :)

Kram
jannice

mittiminvillervalla sa...

Du är bara för duktig! Så fint du pyntat på din byrå! Allt är så vackert arrangerat! Gillar den blandningen av saker :o)

I like!

Ha en fin måndag!

Kramisar Monika

Radhusdrömmar sa...

Vilka fina saker du visar!
Jättefint med lite såna stilleben lite här och där i hemmet.

Ha en fortsatt bra vecka!

Kram Johanna

trollmor sa...

Du visar så fina o läckra bilder hela tiden.
Synd att det snöat.
kram ewa

Änglahem sa...

Jaaa..det är luriga mars i ett nötskal!!
Vad fint du har det på byrån!!!!
Spegelbrickan är jättefin!!

Kramar
Ulrika

Dorthe sa...

Så otroligt vackert på din bricka!!!

Kram
Dorthe

lottens vita och gröna sa...

otroligt vackert blickfång! kram lotten