fredag 14 mars 2008

Em den lilla bloggerskan...

Em fyra och ett halvt...
Skåpet i köket...

Hennes smyckesskrin...


Några av hennes många väskor med den egenhändigt
målade grafittyväggen bakom. Ja min dotter har
blivit riktigt smittad av blogging och fotografering
som jag tidigare berättat. När hon går till dagis tar
hon med sin lilla rosa plastkamera för att fota till
"sin blogg". I går kväll lånade hon min kamera och
tog några bilder till min blogg. Jag som tänkt lägga in
bilder på mitt nymålade bordsben men det tyckte hon
kunde vänta,och det är klart vem har brottom.
Så såhär blir det idag.

Ha en bra fredag allihopa!

9 kommentarer:

Fru A sa...

*ler* Ja det ska börjas i tid :D

Mamma C sa...

Håller med föregående talare :-)
Kram Mamma C

Bara Gry sa...

Jag gillar dotterns perspektiv! Kul att få se lite klotter och färgglada väskor. Mera bloggning till barnen!! Fniss...

Ha en skön helg! Hälsa dottern att hon är en bloggexpert redan :-)

Kram Gry

Änglahem sa...

Hej Katta,

Vilken SÖT liten bloggerska!!! Ögonen riktigt lyser!! Underbart!
Min "lilla" tös vill ju också vara med imellanåt, bloggar och har sig, har ju även plåtat lite åt mig. Dom är sååå härliga!!

Vad mycket fint du har i ditt köksskåp!!! Kopparna är jättesöta! Struten? är den egengjord eller köpt? Superfin!! Flaskorna med pasellfärgat innehåll ser så charmigt ut!!

Ha en underbar helg!
Kramaaaar
Ulrika

lottens vita och gröna sa...

oh vilken ljuvlig liten tjej som posar så fint!kram och trevlig helg! lotten

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Så søt hun er! Mitt Lillegull er nesten på samme alder, men hun bare vandaliserer når jeg er på dataen, for det liker hun ikke at jeg er... Hun elsker hester da, og er med å leie inn hester som er dobbelt så store som hun selv :-)
Hørtes toppen ut med det opplegget de hadde der din brorsøster var! Jeg kunne også tenkt meg et slikt opplegg her på stallen for å slippe å måke møkk... men dessverre er ikke det praktisk mulig, så jeg får se det på den positive siden; jeg får faste, fine armer :-)
Ha en riktig god kveld!

Klem fra Britt

Vita tankar sa...

Vilken liten bloggprinsessa!:-)
Hon tar ju bra bilder! Är nyfiken på hur sonens bilder skulle kunna se ut, det får jag allt testa!

Trevlig helg!

Kram!

trollmor sa...

Vilken prinssessa. Duktig på ta bilder också. Vad månne det bliva.
Kul.
Kram ewa

Mamma Millan sa...

Åååå, så söt din sesa är..fint namn har hon ju desutom!!!
Så gulliga saker hon har....kan inte låta bli att se de söta bakverke på lkakfatet!!
Är detdu som gör dem!!

Kraelikramen!!!!