måndag 11 februari 2008

Riddarens borg...

Min son Al är en rockig liten riddare,han älskar som ni kan
se här Hellacopters men även div hårdrock till mammas
stora glädje. Skölder, harnesk,svärd av olika slag har han i
mängder den här skölden från Livrustkammaren är
min favorit.
En emaljtavla med gamaldax motiv och en gammal
bil på en hylla över sängen.
Robotar är ju coola förståss den lilla blå i plåt är
pappas favorit,den röda kommer från farfar
som också gillar robotar.
En bild tagen i somras på mammas släktgård
här trivs vi i lugnet som kontrast mot hetsen
och stressen i huvudstaden.


10 kommentarer:

Bara Gry sa...

Det är klart man ska ha sköld och lyssna på hårdrock, hi,hi... Det ser så prydligt ut på sonens hylla. Är det stylad eller håller han sånn fin ordning själv? Tycker det inte spelar någon roll hur mycket smarta och praktiska lösningar jag kommer på, utan det blir alltid kaos och oordning i leksakerna i slutändan, puh....

En härlig samling med robotar. Håller med din man, den blåa (gamla?) roboten föll mig i smaken också!

Så fint kort på dina barn. Ett riktigt idylliskt sommarkort!

Ha en fin vecka! Kram Gry

Nostalgi och romantik sa...

Det där är ett rum för en riktig tuffing! Det ser man på alla tuffa prylar som han har!!!
Yeah!
Kram
Marie

Bara Gry sa...

Så mysigt att syrran kommer! Ha det så trevligt :-)

Kram Gry

Vanilla dreams and humblebees sa...

ÅH! Paketet med vinsten damp ned idag! Så himla fint och välgjort så jag bara gapade! Jag har fotograferat 25 bilder tror jag... ska lägga ut några av dom i morgon! Taggen du gjort är ju också helt ljuvlig! Underbar! Den ska jag hänga på någon fin plats och låta lysa upp tillvaron med!

Oh skriver gör du så fint, så oj oj oj!!! Du har enorm talang!

Jag är så lycklig för vinsten så du anar inte vännen! Tusen tack!!!

Massor av kramar från en slipdammig super glad tjej! :))

--<-@
Jenny

Fru A sa...

Hallå och hej - tusen tack för den fina vinsten!! Jag har redan arrangerat den hemma (och bloggat den) *s* :D

Grindelunda sa...

Jag gillar också riddare och väna sköna jungfrur :) sagoälskare som jag är. Och hårdrock gillar jag också. Vi brukar lira AC/DC på kyrkis när vi ska ha "bal" med de utklädda barnen. Undviker dock Highway to hell :) :)
Härlig sommarbild på Dina barn.
Må så gott. Kram Gilla

trollmor sa...

Vilket mysigt killrum.Där var det ordning och reda.
Vilket härligt sommarkort, något att längta till.
Kram ewa

Vanilla dreams and humblebees sa...

Vilket tuffingrum! En massa tuffis prylar! :)
Jag har ju ingen son jag... har ju en jänta som är så tjejig, så tjejig... precis som mor sin! Funderar på det där ibland, undrar hur det är att vara pojkmamma. Jag är ju så van vid att vi är flest tjejer hemma. Likaså när jag själv var liten.. flest tjejer i familjen då också.

Kramar från Jenny!
--<-@

Guldkorn i min vardag! sa...

Vilka coola saker sonen har, mitt barnbarn som fyller 3 i mars han gillar cars mest av allt just nu. Han älskar och kan se filmen hur många gånger som helst sockerungen.
Kram Ulla-Bella

Mamma Millan sa...

så fint sååå!!!

Tack för raraord!!!

Tävling pågår!!VÄLKOMMEN!!