fredag 15 februari 2008

Lite tuffare tag...

Jag fick precis det jag önskade mig av
min sambo igår på alla hjärtans dag.Ett
rostigt taggtrådshjärta.
Hade sett ett sånt bla på Me and Alice fina
blogg där Alice gjort ett sånt i slöjden till sin
mamma.Jag sa direkt att ett sånt vill jag ha!
Hur han lyckades komma över rostig taggtråd
förblir nog en gåta.Nu ska jag bara leta fram en
bra plats att ha det på.
Kunde inte låta bli att lägga in den här bilden
jag lånat från nätet idag.Vad tycks?
Är de inte grymma?
Vilka donnor!
Gevär och fiskespön klädda i 1800-tals
kläder med hattar jag aldrig sett liknande
på damer på den tiden.Jag kan inte låta bli att
undra vilka dom var.
Ha en bra fredag alla!

15 kommentarer:

Änglahem sa...

Vilken make du har!!!! Djupt impad av vad han gjorde fin sin käresta, superfint!!

Ha en skön helg!

Kram / Ulrika

Ps jag länkar dig, hoppas det är ok?

Änglahem sa...

inte fin utan FÖR sin käresta ska det ju va! Är nog inte riktigt vaken än...

Kram

AnCa sa...

Hjärteläckert! Tänk om man hade en sån kärleksfull man!? Va rädd om honom!

Hjärtekram till dig! // AnCa

madebyjanet sa...

Tack för din trevliga kommentar på min blogg www.madebyjanet.blogspot.com
Dom tre kvinnorna är helt underbara på bilden - liknar mig , fniss
Vad kreativ du är, vad är det du syr i din firma?
Kram/Janette

rost&rosor sa...

anca!jag försöker komma inpå din blogg men lyckas inte.Vet inte hur jag ska göra.m.v.h. Katta

me and alice sa...

Hej!
Hi, hi... Vad gulligt av honom...
Vad snällt att du nämner oss...
Jättecool bild du visar!
Många kramar /Susanne

Elisa Day sa...

Kul att du gillade mina smycken! Jo jag har sett filmen med dom pratande katterna på youtube, otroligt söta är dom :) Vilket fint hjärta du fått! Kram

Mamma Millan sa...

ja, måste hålla med, vilken go make...härligt hjärta..enkelt ..o sammtidigt säger det ju en hel del!!!Fint!!

Tackar tackar!!! ÅÅ vad bra du såg felet med länken...litet bortglömt P...fixat nu tack ska du ha!!!

Ha en super helg

kramelikram!!!!

Mamma Millan sa...

ja, måste hålla med, vilken go make...härligt hjärta..enkelt ..o sammtidigt säger det ju en hel del!!!Fint!!

Tackar tackar!!! ÅÅ vad bra du såg felet med länken...litet bortglömt P...fixat nu tack ska du ha!!!

Ha en super helg

kramelikram!!!!

Vita tankar sa...

Så snäll gubbe du har! Hjärtat var ju "görfint"!
Du har hunnit med mycket sedan jag hälsade på sist. Sonen på 4 år hälsar att robotarna var snygga!;-)

Kram Linda

Bara Gry sa...

En riktig kärleksgåva, som man ju kan tolka på många olika sett, hi,hi... Bäst är kanske "även om det inte alltid är lätt, och vägen är fylld med små och stora hinder, bildar ändå vägen en väg av kärlek i och med symbolens hjärta" typ...ha,ha...

Romantiskt, det menar jag!

Ja, du.. de donnorna. Inte verkar det som de låter sig petas på näsan, Go gils!

Ha en finfin helg! Kram Gry

Vita tankar sa...

Tack för din snälla kommentar om smyckesidan, kul att höra :-).
Näpp, har inte hört talas om denna lada...Men gissa om jag tänker ta reda på mer och åka dit!!!

Kram Linda

lamaisondecampagne sa...

Tackar !! vad kul att du är inne och besöker min lilla blogg. Din är ju inte så dålig heller !! Hoppas att vi ses igen.

kram

Inredningsgalen sa...

Super fint! Har något liknade som jag har fått utav en annan bloggare!

Nina sa...

Taggtrådshjärtan är ett bevis på bra återvinning. Vem har taggtråd nu för tiden, förutom vi som tror att den går att göra annat av än att stängsla in djuren.

Härliga damer du har hittat bild på. Dem var det krut i... kanske man kan säga :)