söndag 3 februari 2008

Hjärtlig tävling...




























Här tovades lite innan helgen,snart är det ju alla hjärtans dag så det blev lite
hjärtan. Några rosiga, ett vitt med pärlor och förståss
ett svart med döskalle till den lilla rockaren i familjen.
Tänkte ha en tävling och lotta ut det rosiga hjärtat längst
ned. Om du vill va med i ut lottningen behöver du
bara skriva en kommentar,och säga att du vill
vara med.Tävlingen pågår till på torsdag 7 februari 18.oo.
Då drar nåt av mina barn vinnaren.

Det här hjärtat kan du vinna.
Hjärtat är tredimentionellt 9x11cm.

24 kommentarer:

AnCa sa...

Åh vilka fina hjärtan! Självklart vill jag prova lyckan å vara med i utlottningen!

Ha en skön söndag!

Kramelikram // AnCa

Fru A sa...

Ojojoj, jag som brukar vara väldigt emot tävlingar och aldrig deltar måste ju bara vara med här - de där var bland de ljuvaste hjärtan jag någonsin sett!

faster atta sa...

Jag vill vara med och tävla! Tyvärr brukar jag inte ha så stor tur i sånna hära sammanhang!

me and alice sa...

Tjingeling!
Klart jag vill vara med och tävla! Gud så söta hjärtan du gjort...
kram Susanne

trollmor sa...

Så underbara hjärtan! Älskar hjärtan i alla former.Självklart vill jag vara med i tävlingen.
Dödskallen var bara för skön !
Ha en riktigt skön söndag.
Kram ewa

Vanilla dreams and humblebees sa...

Åh vad sött... klart att man vill vara med på lottningen! Du är ju så duuktig på att tova! Älskar dina ljuvliga skapelser!

Skulle så gärna vilja se dockskåpet också... jag behöver lite inspiration och tips nu när jag ska fixa till Linneas här hemma!

Kramar från Jenny!
--<-@

leopardia sa...

det var ju ett supersött hjärta, så jag vill givetvis vara med :)

Vita tankar sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om det vackra hjärtat! Sign me up!;-)

Kram Linda

ängeln i vitt sa...

Kanonfint hjärta. Det är klart att jag ställer upp och tävlar om det.

Ha det gott
Carina

Bara Gry sa...

Klart jag vill va med i tävlingen om dina jättefina hjärtan!

Skumt med bilderna, men det har nog med pimpningen att göra. Satsar på det!

kram Gry

Livet på landet sa...

Åh vilka fina hjärtan har du ull som stomme? Klar imponerad vill gärna vara med i utlottning, skall prova att tova lite själv men de blir ju inte så fina som dina!

Grindelunda sa...

Hallå! Vilka fina hjärtan. Jag vill gärna vinna ett :) skulle vara väldans trevligt.
Kram från en trött Gilla.

Anonym sa...

vad skoj att du får så mycket beröm för dina ullhjärtan. Kan intyga att dom är jättefina.
satt och tittade på olika bloggar och kom till en som jag tror att du gillar.
Adressen är trolda.blogg.se

Hon som du tjuvlånade läppstiftet av

Grindelunda sa...

Haha...vad precis! Ristafallen ligger i Hålland, Undersåker på väg mot Åre.
Två timmars resa från Ström ungefär. Väl värt att uppleva.
Kram Gilla

Inredningsgalen sa...

Gud, klart man vill vara med - verkligen super fina. Lite annorlunda än vad man ser hos många andra bloggare!

Guldkorn i min vardag! sa...

Men vilket sockersött hjärta klart man villa vara med. Hoppas man vinner!!
Kram Ulla-Bella

Linneagården sa...

Såklart att man vill försöka vinna ett så fint hjärta. Vad duktig du är.
Ha en bra kväll. Hälsningar från "byn" med -25 nu ikväll //madelene

Änglahem sa...

Hittade hit till din sida via Gilla/Grindelunda.
Vad mycket fint du tovar!! Jätteimpad, har själv inte den blekaste aning hur man gör. Hjärtana är ju bara för ljuvliga! Vill jättegärna vara med i lotteriet om det lilla söta hjärtat!

Kram
Ulrika

Philura sa...

Å så sötas hjärtan, jag är gärna med i tävlingen.
Cathrine

Aalerud Stall sa...

Hei!

Så fine hjerter! Jeg blir gjerne med på konkurransen, hvis jeg får lov? Skulle jeg være så heldig å vinne, kan det jo sendes til min søster Gry :-)

Skjønner godt at dere ikke har bil når dere bor midt i byen. Jeg hadde antakelig hatt en el-bil eller ingen bil hvis jeg bodde i Oslo eller Stockholm. Stockholm er forøvrig en kjempefin by, der kunne jeg faktisk ha bodd tror jeg! Eller kanskje ikke, jeg er nok litt for glad i livet på landet, men det er i alle fall flott å være i Stockholm på besøk :-) Her hvor jeg bor er vi helt avhengig av bilen og min bil er praktisk for meg. Den er ikke noe praktisk i trange bygater og jeg kommer ikke inn i parkeringshus, dessuten er den vrien å lukeparkere...
Sex Pistols ja, de skal jeg teste ut neste gang jeg trenger å avreagere! Er også helt avhengig av å høre musikk når jeg vasker (stedar...). Ha en God Natt!
Klem Britt :-)

Nina sa...

Jag vill gärna vara med i tävlingen om det vackra hjärtat.

Maria sa...

Oj, vilka vinster. Så härliga! Jag vill också vara med och tävla.
Ha det gott och jag håller tummarna!
Kram Maria

Fru Grön sa...

Vilka vackra hjärtan! Jag vill gärna vara med i utlottningen!
Härlig blogg du har. Jag länkar till dig!
Linda

Radhusdrömmar sa...

Jag vill självklart vara med!

Jättefina hjärtan.

Kram Johanna